Noul BMW Seria 5 2017

Deși cu un pas înaintea celor de la BMW, Mercedes-Benz nu s-a bucurat mult de lipsa de concurență pentru noul E-Class, pentru că bavarezii au jucat cartea contraatacului cu noul Seria 5.

Tehnologie, tehnologie și iar tehnologie. Când fratele tău mai mare se numește BMW Seria 7, e normal ca o parte din inovațiile introduse de acesta să-ți fie transmise și ție. În fond, Mercedes a aplicat aceeași rețetă cu S-Class, C-Class și E-Class.

Dar să ne concentrăm pe noul Seria 5.

Ca și Seria 7, noul 5ar primește gesture control, navigație cu grafică 3D și un sistem de infotainment iDrive dezvoltat în jurul unui ecran tactil de 10.25 inci.

Rezoluția HUD-ului (Head-Up Display) este acum de 800×400 pixeli, iar suprafața de afișare crește cu 70%, conform BMW. Climatizarea automată pe două zone face parte din pachetul standard, dar opțional BMW oferă și climatizare pe patru zone, cu comenzi pentru pasagerii din spate.

Parcarea noului BMW Seria 5 se poate face de la distanță, fără ca șoferul să fie la volan sau în mașină, cu ajutorul sistemului Remote Control Parking și a cheii inteligente Display Key disponibilă ca dotare opțională.

La capitolul motoare, pentru început, noul Seria 5 oferă două versiuni diesel și două pe benzină disponibile la lansare. Așadar, clienții pot opta pentru 520d/520d xDrive (2 litri, 190 de cai putere, 400 Nm) sau 530d/530d xDrive (3 litri, 265 de cai putere, 620 Nm) în categoria diesel.

Motoarele pe benzină pun în mișcare versiunile 530i/530i xDrive (252 de cai putere, 350 Nm) și 540i/540i xDrive (340 de cai putere, 450 Nm). În plus, compatibil și cu sistemul de tracțiune integrală xDrive, BMW oferă sistemul de direcție Integral Active Steering, care permite punții spate să vireze ușor (la un unghi de trei grade) pentru un mai bun control și manevrabilitate în momentele de condus energic.

Pentru exterior, inginerii BMW s-au concentrat pe reducerea coeficientului aerodinamic, motiv pentru care noul Seria 5 oferă o grilă frontală activă pentru o mai bună circulație a aerului și o răcire mai eficientă a motorului.

Despre exterior nu vom insista foarte mult, pentru că avem galeria foto care vă poate spune mai multe. Ca remarcă, multe elemente sunt inspirate de la noul BMW Seria 7, inclusiv prizele de aer din spoilerul față și “branhiile” de la baza aripilor laterale față.

noul_bmw_seria_501

noul_bmw_seria_502

noul_bmw_seria_503

noul_bmw_seria_504

noul_bmw_seria_505

noul_bmw_seria_506

noul_bmw_seria_507

noul_bmw_seria_508

noul_bmw_seria_510

noul_bmw_seria_511

noul_bmw_seria_513

noul_bmw_seria_514

noul_bmw_seria_515

noul_bmw_seria_518

noul_bmw_seria_519

noul_bmw_seria_520

noul_bmw_seria_522

noul_bmw_seria_523

noul_bmw_seria_524

noul_bmw_seria_525

noul_bmw_seria_526

noul_bmw_seria_528

noul_bmw_seria_529

noul_bmw_seria_530

noul_bmw_seria_531

noul_bmw_seria_532

noul_bmw_seria_533

noul_bmw_seria_535

noul_bmw_seria_536

noul_bmw_seria_537

noul_bmw_seria_538

noul_bmw_seria_539

noul_bmw_seria_540

noul_bmw_seria_545

noul_bmw_seria_546

noul_bmw_seria_547

noul_bmw_seria_548

noul_bmw_seria_549

noul_bmw_seria_551

noul_bmw_seria_552

noul_bmw_seria_553

noul_bmw_seria_554

noul_bmw_seria_555

noul_bmw_seria_556

noul_bmw_seria_557

noul_bmw_seria_558

noul_bmw_seria_559

noul_bmw_seria_560

noul_bmw_seria_562

noul_bmw_seria_563

noul_bmw_seria_564

noul_bmw_seria_565

noul_bmw_seria_566

noul_bmw_seria_568

noul_bmw_seria_569

noul_bmw_seria_573

noul_bmw_seria_574

noul_bmw_seria_575

noul_bmw_seria_577

noul_bmw_seria_580

noul_bmw_seria_583

noul_bmw_seria_584

noul_bmw_seria_585

noul_bmw_seria_587

noul_bmw_seria_589

noul_bmw_seria_590

noul_bmw_seria_591

noul_bmw_seria_592

noul_bmw_seria_593

noul_bmw_seria_595

noul_bmw_seria_596

noul_bmw_seria_597

noul_bmw_seria_598

noul_bmw_seria_599

noul_bmw_seria_5101