6 esențiale despre Mercedes-AMG E 63/E 63 S

E cel mai puternic E-Class din toate timpurile, dar nu este un E-Class obișnuit. Pentru că dincolo de învelișul elegant, Affalterbach a ascuns o brută.

  1. Sedan cu peste peste 500 de cai putere. Mai exact, Mercedes-AMG E 63 are 563 cai putere, în timp ce E 63 S schimbă prefixul cu 603 cai putere. Deci așteptăm cu interes și noul BMW M5.

  1. Accelerație de supercar. Ambele versiuni folosesc transmisia AMG Speedshift cu nouă trepte, dar plusul de resurse face ca Mercedes-AMG E 63 S să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 3,4 secunde, în timp ce E 63 e cu 0,1 secunde mai lent.

  1. Tracțiunea integrală 4Matic+. Pentru noua generație, E 63 AMG trece la sistemul de tracțiune integrală 4Matic+, care în loc să trimită majoritatea cuplului către puntea spate și o mică parte spre cea față ca până acum, jonglează cu resursele între roțile din spate și cele din față, pentru mai mult dinamism.
  1. Drift Mode. Spune tot, nu? De acum nu trebuie să ai neapărat abilități de pilot ca să te distrezi cu un E-Class. E 63 AMG vine cu un așa-zis Drift Mode, pe care îl poți activa după cum urmează: selectezi modul de rulare Race cu ajutorul padelelor de pe volan, dezactivezi ESP-ul și treci transmisia pe modul manual.

  1. Interiorul rămâne de E-Class. Adică primește aceeași doză de răsfăț ca într-un E-Class care nu poartă sigla AMG, dar ai parte și de condimente: un volan sport, scaune AMG Performance și inserții de aluminiu.
  1. Consum redus. Relativ. În sensul în care Mercedes ne spune că teoretic, E 63 și E 63 S consumă în medie undeva între 8,9-9,2 l/100 km. Noi spunem că germanii visează, dar oricum, din moment ce ți-ai decorat garajul cu noul Mercedes-AMG E 63, fie el S sau nu, economia de combustibil e cam ce a fost Internet Explorer pentru Windows.